De termijn waarbinnen u aanspraak op de fabrieksgarantie kunt maken is op uw aankoopbewijs gegeven en is absoluut in termijn. Na dato aanvaarden wij geen aansprakelijkheid. Deze garantie is onder de conditie ' BRENG IN' bij ons bedrijf . Kosten voor bezorging vice/versa zijn derhalve altijd voor rekening koper, ook indien het 'manko' of defekt niet te wijten is aan schuld van de koper.
Goederen met een geclaimd 'defekt' kunnen uitsluitend - na tel. melding Maandag t/m Vrijdag van 11.00 tot 16.00 uur - per gefrankeerde post toegezonden worden in originele verpakkingen kompleet met toebehoren, vermelding bonnummer en duidelijk klacht omschrijving. Ongefrankeerde verzendingen en retouren zonder garantiebewijs worden door ons geweigerd.
Defekt bevonden goederen worden direkt vervangen of gerepareerd indien het euvel zich voordeed binnen 14 dagen na aankoopdatum. Na verloop van deze 14 dagen worden zij doorgestuurd ter beoordeling aan de fabrikant/leverancier. Na terug ontvangst van de fabrikant/leverancier worden de gerepareerde of vervangen goederen aan u geretourneerd uitsluitend per post zonder bericht vooraf, ongefrankeerd. Indien vervanging niet mogelijk is wordt een geldbedrag terug betaald gelijk aan de dan geldende marktwaarde, ter onze beoordeling.
Aan verklaringen van ons verkopend en technisch personeel zijn wij niet gebonden. Uitsluitend de direktie of daartoe aangewezen prokuratiehouders kunnen door verklaringen het bedrijf binden. Verkooppersoneel is in de regel niet handelsbevoegd.
Nadere uitleg termen e.d.:
De uitdrukking 'Breng in', soms ook wel 'carry in' genoemd betekent niets anders dan dat de koper er zorg voor dient te dragen dat het te (repareren) artikel bij de verkoper komt. De bezorgkosten bij verzending (lees portokosten e.d.) zijn dus voor rekening van koper. Een in de computerbranche algemeen geldende regel.
Retouren 'binnen 14 dagen' worden defekte artikelen direkt omgeruild of teruggenomen onder terugbetaling van het aankoopbedrag.
Handlingskosten; Een kostenvergoeding bestaande uit administratie, verzend en verpakkingskosten.
Vervanging niet mogelijk; Indien vervanging/reparatie niet mogelijk is wordt in overleg met de koper een bedrag terugbetaald in overeenstemming met de marktwaarde. Wederom een gebruikelijke regel in de computerbranche. Immers door de snelle voortgang van de techniek is de daarmee gepaard gaande waardevermindering van een artikel een risico van de koper...
Goederen anders dan batterijen worden speciaal voor U besteld en kunnen derhalve alleen bij een defect geretourneerd worden.
Wij verzoeken U bij een bestelling met deze regel rekening te houden !
Stuur ons een Email met vragen en opmerkingen hierover.
Laatst gewijzigd: 2 April 2013 |